שאלות נפוצות בנושא iPod

לאחר התקנת iPodHE2.5 ישנן בעיות בתצוגת סרטים/שירים/Podcast,כלומר לאחר הסינכרון השירים/סרטים/ Podcast לא מופיעים במכשיר האייפוד?

לאחר סינכרון מכשיר ה-iPod שברשותך עם תוכנת iTunes יש צורך בביצוע עדכון עברית (בכל פעם).

כדי לעדכן את העברית תחת מערכת הפעלה Windows, סגור את תוכנת iTunes והמתן להוראות iPodHE2.

אפשרות נוספת - לחץ על כפתור iPodHE2 שבתפריט Start - System tray ובחר בפקודת "עדכן/נתק".

כדי לעדכן את העברית תחת מערכת ההפעלה Mac OS X, גרור את דמות מכשיר ה-iPod על תוכנת iPodHE2 שנמצאת בשורת ה-Dock. אין לנתק את מכשיר ה-iPod דרך תוכנת iTunes.

בניסיון לשמוע שיר במכשיר האייפוד השירים קופצים משיר לשיר ולא שומעים דבר?

במידה והתקנת את תוכנת ipodHE יש לוודא כי ניתקת בצורה תקינה את המכשיר.

במידה והתופעה נמשכת יש לוודא כי השירים בתוכנת iTunes מתנגנים (במידה ולא – יופיע סימן קריאה ! לצד השירים) ולכן יש להסיר את השירים הללו מתוכנת iTunes ולייבא אותם מחדש לתוכנה מהמיקום המקורי שלהם במחשב.

במידה והתופעה נמשכת ייתכן כי מדובר בבעיית תוכנה במכשיר האייפוד,במקרה כזה יש לבצע פעולת Restore בתוכנת האייטונס.יש לשים לב כי פעולה זו מוחקת את כל התוכן מהמכשיר! להבא יש לוודא שהנך מבצע/ת ניתוק תקין של מכשיר האייפוד מהמחשב ע"י Eject ב-iTunes.

במהלך פעולת הריסטור/עדכון גרסא באייטונס מתקבלת שגיאה 1415/1417/1418

יש לוודא שתוכנת iTunes הינה הגרסא העדכנית ביותר.

יש לוודא שהנך מחבר/ת את מכשיר האייפוד בחיבור ישיר למחשב (ללא מפצל או כבל מאריך)

יש לוודא חיבור בגב המחשב ולא מלפנים(ביציאת USB 2.0 אחורית).

יש לוודא שמערכת ההפעלה במחשב מעודכנת.

במהלך פעולת ה Update / Restore בiTunes מתקבלת שגיאה- "לא ניתן להתחבר לשרת עדכון,אנא וודא שהנך מחובר לאינטרנט"

יש לוודא שאתה אכן מחובר לאינטרנט.

יש לעצור זמנית את פעולת התוכנות שעשויות להשפיע בפעילותן על מכשיר ה iPod, לאחר מכן לנסות שוב את פעולת Update / Restore (תוכנות אנטי וירוס,חומת אש).

ה-iPod "נתקע" /"קפא" על מסך מסויים

יש לבצע פעולת ריסט למכשיר האייפוד ע"י לחיצה על לחצן ה-Select (הלחצן האמצעי) ולחצן ה-menu יחד למשך 5-10 שניות עד אשר יופיע סימן התפוח על צג האייפוד.

פעולה זו אינה מסירה את התוכן ממכשיר האייפוד,אלא מבצעת אתחול( כיבוי והדלקה)בלבד.

-מכשיר האייפוד אינו מזדהה בiTunes

יש לוודא שתוכנת הiTunes הינה הגרסא העדכנית ביותר.

יש לוודא שהנך מחבר/ת את מכשיר הiPod בחיבור ישיר למחשב (ללא מפצל או כבל מאריך).

יש לוודא חיבור בגב המחשב ולא מלפנים(ביציאת USB 2.0 אחורית).

רצוי לנסות ולחבר את מכשיר האייפוד ליציאות USB 2.0 נוספות.

מומלץ לבצע reset למחשב.

ניתן להעביר את מכשיר הiPod למצבDisk Mode ע"י לחיצה על לחצן ה-Select (הלחצן האמצעי) ולחצן ה-Menu יחד למשך 5-10 שניות עד אשר יופיע סימן התפוח על צג הiPod וכאשר מופיע סימן התפוח יש ללחוץ על לחצן ה-Select וה-Play יחד למשך 5-10 שניות עד אשר יופיע disk mode על צג ה-iPod, לנסות לחבר את הiPod במצב זה לחיבורUSB 2.0 ישיר בגב המחשב, במידה והמכשיר מזדהה בתוכנת iTunes יש לבצע Restore יש לשים לב כי פעולה זו מוחקת את כל התוכן מהמכשיר!

סרטים לא עוברים לתוכנת ה-iTunes

תוכנת iTunes ומכשיר ה-iPod ,אינם נתמכים בכלל הפורמטים הקיים בקבצי וידאו, לכן יש צורך בהמרת קבצי הוידיאו לפורמט MPEG4 בקבצי MP4/M4V/MOV/H.264 למתמשים במערכת הפעלה Windows.

אנו יכולים להמליץ על שימוש בתוכנת ההמרה Videora או iSquint. תוכנות אלו ניתנות להורדה ללא תשלום ומבצעות המרה לדגמי האייפוד השונים.

אנא שים לב - תוכנות אלו אינi מבית Apple ,לפיכך אין אנו מעניקים תמיכה לתוכנות אלו.

לא ניתן לגלוש ב-iPod touch

אנא וודא כי הנך נמצא בטווח קליטה של רשת אלחוטית.

אנא וודא כי לא קיימת הגבלת משתמשים בהגדרות הרשת.

אנא וודא שבמידה והרשת אליה הנך מתחבר מאובטחת יש בידך את הסיסמא.

אנא וודא כי תחת תפריטsettings >wi-fi ה wi-fi מוגדר על on ומופיעה הרשת אליה הנך מחובר כשהיא מסומנת בו והקליטה מקסימלית.

במידה ובדקת את כל הרשום מעלה ועדיין אינך מצליח לגלוש,אנא בצע Reset network settings במכשיר.

במכשיר ה-iPod touch לא קיימים פיצ'רים -Mail,Maps,Stocks,Notes,Weather

ייתכן כי מכשיר ה-iPod touch שברשותך אינו מהסדרה שכוללת את עדכון ינואר באופן מובנה במכשיר. אנא שים לב-חנות הiTunes ,אינה פעילה בארץ כעת ולכן לא ניתן לבצע רכישה של עדכון זה בארץ.

מופיע פרצוף עצוב על צג ה-iPod

פרצוף עצוב בiPod מעיד על בעיית חומרה במכשיר. במקרה של פרצוף עצוב,יש לפנות לאחד ממרכזי השירות שפרטיהם מופיעים באתר http://www.idigital.co.il/support/index.html.