נקודות שירות

לרשותכם עומדת מעבדת מומחים, אשר הוסמכה ע"י חברת Apple למתן שרותים טכניים ללקוחות החברה.

המעבדה פועלת ע"פ התקנים הטכניים אותם מכתיבה חברת Apple ועליה מדווחת החברה ללקוח בתום הטיפול השרות במעבדה ניתן על ידי טכנאים בעלי הסמכה של חברת Apple , אותה אנחנו מחוייבים לחדש מידיי שנה. הצוות הטכני מועשר בהדרכות ומחזיק בעידכונים הטכניים על בסיס יומי, בכך אתם יכולים להיות בטוחים שהמוצר שלכם מטופל על ידי הטובים ביותר.

זקוקים לשרות?

אנו ממליצים לכם לפני פנייתכם לאחד מסניפנו בנושא תמיכה ותקלות, לפנות אל מוקד שרות לקוחות בטלפון 03-9005355 בימים א-ה בין השעות 9.00-17.00 לברור הסניף המתאים לצרכיכם. ניתן לפנות למוקד גם במייל feedback@icongroup.co.il

תמיכה טלפונית ללקוחות iConGroup

תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניתנת ללא כל תשלום במשך 90 ימים מיום הרכישה עבור לקוחות החברה ומשווקיה המורשים. חזרה למיילים והודעות-עד תום יום העבודה הנוכחי.

דואל לתמיכה (לא כולל שישי, שבת וערבי חג) - support@icongroup.co.il

iPhone

לקוחות נכבדים, עפ"י נוהלי חברת Apple שירות למכשירי iPhone שנרכשו בחו"ל יוענק לתיירים בלבד ובהצגת דרכון/כרטיס טיסה. השירות הינו למכשירים הנתמכים בארץ ובכפוף לבדיקה ע"ג מערכות Apple.

שירות ייעוץ ובדיקת מעבדה לשרותכם בחנויות iDigital:

  • קניון רמת אביב — קומה 2

  • קניון דיזנגוף סנטר ת"א — מתחת לקולנוע לב

  • קניון גרנד חיפה — קומה 3

  • באר שבע- גרנד קניון קומת כניסה

שירות מסירת מוצרים לבדיקת מעבדה:

  • ירושלים — קניון מלחה קומה 2

  • כפר סבא — קניון G קומה 2

  • אילת — קניון מול הים קומה 2

  • נתניה - מתחם ביג פולג

  • ראשון לציון - קניון G קומת קרקע
    *בחנות ראשל"צ תתאפשר מסירת מוצרים למעט מחשבים

  • או בנקודות שירות נוספות/ אחרות שיפורסמו באתר מעת לעת. שירות לקוחות ותמיכה טכנית: 03-9005355

איתורי משלוח

לאיתור משלוח בדואר שליחים הקלק כאן
לאיתור משלוח באביב שיגור הקלק כאן